به گزارش روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل، آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی شهید همت، با حضور دکتر جعفری، سرپرست دانشگاه، و جناب آقای ساداتی کرمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران، به همراه جمعی از مسئولین سازمان بسیج دانشجویی استان و شهرستان و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه، در سالن جلسات پردیس دانشگاه برگزار شد.
دکتر جعفری، سرپرست دانشگاه، در این نشست با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید، به نقش اثرگذار بسیج در پویایی و تعالی محیطهای علمی اشاره کرد. وی ضمن قدردانی از خدمات صادقانه آقای امیر قلیزاده، فرمانده پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه و جانشین ایشان در واحد خواهران، سرکار خانم پرنیان یداللهزاده، بسیج را نماد «وحدت، بصیرت و پیشرفت» دانست. دکتر جعفری همچنین برای فرمانده جدید بسیج دانشجویی، آقای محمدرضا مجیدیکیا، و جانشین ایشان در واحد خواهران، سرکار خانم نرگس خانجانزاده، آرزوی موفقیت کرده و بر ضرورت همکاری و هم افزایی بیشتر با مجموعه دانشگاه تاکید کرد.
در ادامه، جناب آقای ساداتی کرمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان، ضمن تبریک به مناسبت آغاز دوره جدید مدیریت این پایگاه، رسالتهای راهبردی بسیج را در قالب گفتمانسازی، مسئلهشناسی و حضور اثرگذار در عرصههای علمی و فرهنگی تبیین کرد. ایشان بسیج دانشجویی را «گنجینهای ارزشمند» برای نیل به پیشرفت کشور دانست و بر تعامل سازنده با مدیریت دانشگاه به عنوان یکی از اولویتهای اصلی این دوره تأکید ورزید.
در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و احکام جداگانه، از تلاشهای آقای امیر قلیزاده و خانم پرنیان یداللهزاده تجلیل به عمل آمد و طی حکمی رسمی، آقای محمدرضا مجیدیکیا به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج دانشجویی شهید همت و سرکار خانم نرگس خانجانزاده به عنوان جانشین ایشان در واحد خواهران منصوب شدند.
روابط عمومی دانشگاه